Meie valikust leiate kõik võimalikud lahendused, et saada auto soojaks juba enne sõidu alustamist.
Milline eelsoojendi sobib just teie sõidukile?
Meie kliimas kipuvad külmad talveilmad tekitama ebamugavust ja asjatut ajakulu enne iga sõidu alustamist. Selle vältimiseks on olemas erinevat tüüpi soojendeid ning oluline on leida just endale sobiv lahendus.
Eelsoojendite tüübid ja nende eelised/miinused:
Autonoomne eelsoojendi (Webasto):
Auto enda kütuse ja akutoitelt töötav ahi mis soojendab üles mootori ja auto salongi. Lahendustest üks mugavaim kuna ei vaja väliseid vooluallikaid ning tänu sellele on seda võimalik kasutada pea igal pool. Käivitada saab kas taimeri, kaugjuhtimispuldi või telefoniga. Kui aga igapäevased sõidud on väga lühikesed, siis võib see soojendi hakata koormama auto akut ning tuleks kaaluda alternatiive.
+ Väga mugav kasutada.
+ Ei vaja soojendamiseks välist toiteallikat.
+ Eelsoojendatud mootor kulub vähem ning ka kütusekulu on väiksem.
– Kõige kallim süsteem
– Sõidu pikkus peale soojendamist peab olema vähemalt sama pikk kui soojendamise aeg.
Elektriline eelsoojendi:
Seinakontaktist (220V) töötav süsteem, millega on võimalik soojendada üles mootorit, auto salongi ning hoida samal ajal auto aku laetuna. Selline soojendi sobib kui auto parkimiskoha juures on võimalus kasutada seinakontakti.
+ Kõige odavam lahendus.
+ Ei kasuta soojendamiseks auto akut ega kütust.
+ Teatud varustuses laeb ka auto akut.
+ Eelsoojendatud mootor kulub vähem ning ka kütusekulu on väiksem.
– Vajab väliseks toiteallikaks seinakontakti (220V).
Distantskäivitus:
Auto soojendamiseks kasutatakse auto enda mootorit mis käivitatakse eemalt kas kaugjuhtimispuldi või telefoniäppiga. Mugavuselt sama hea kui autonoomne soojendi, aga selle süsteemiga käivitatakse mootor siiski külmalt ning puudub otsene mootori ja kütusekulu vähendav effekt. Konditsioneeriga varustatud autode puhul on võimalik suvise palava ilmaga panna auto ka eemalt jahutama.
+ Väga mugav kasutada.
+ Ei vaja soojendamiseks välist toiteallikat.
+ Võimaldab palava ilmaga ka jahutada (kui autol on konditsioneer)
– Ei oma mootorit ja kütusekulu säästvat effekti.