Puldiga Pandora Light Pro on autoalarm, mida saab juhtida nii auto originaal- kui lisapultidest. OLED ekraaniga 2-Way pult pult annab auto kohta tagasisidet ning tänu suurele tööraadiusele võimaldab juhtida autot kaugemalt kui originaalpult. Lisaks on süsteemis ka Bluetooth mille kaudu saad autot juhtida ka mobiiliäpist.
Puldiga Pandora Light Pro üks unikaalsemaid omadusi on võimekus juhtida erinevaid eelsoojendusseadmeid. Olgu selleks auto tehase originaal või hiljem paigaldatud Webasto või Eberspacher. Olevalt süsteemist/autost juhib Pandora eelsoojendit kas üle auto CAN võrgu või digitaalse LIN Busi kaudu (Webasto Thermotop Evo / Eberspacher Hydronic/Hydronic2).
Enamikke autosid on võimalik puldist ka kaugkäivitada ilma, et selleks peaks autosse loovutama ühtegi võtit või immo chip’i. Sõidukeid, millele Pandora pakub originaal immobilaiserist turvalist möödumist ehk Immo Bypass’i, lisandub iga nädal. Suures plaanis on immo bypass teostatav järgmiste markide puhul: Toyota, Lexus, Nissan, Renault (osaliselt), Mitsubishi, Hyundai, Kia, Mazda, Subaru, Honda, Opel. Hiljuti lisandusid ja VW/Škoda eelmine generatsiooni sõidukid. Fortini mooduli lisamisel on see teostatav ka: Volvo Push-To-Start al. 2011, Jeep, Chrysler, Dodge, Maserati.
Kaugkäivitus ei tõsta auto vargusriski, ilma originaalvõtmeta ei saa autoga ära sõita. Kuna Pandora on eelkõike kõrgetasemeline turvasüsteem, tõstab Pandora paigaldus auto ärandamiskaitset oluliselt. See oleneb muidugi ka paigaldusviisist ning funktsioonidest mida otsuste kasutada. Tänu “keyless” süsteemide laiale levikule on täna autosid lihtsam ärandada kui eales varem. Paaris töötades pikendavad autovargad auto “keyless” puldi leviraadiust (üks vastuvõtjaga puldi raadiuses, teine auto juures), edastavad signaali autole ning sõidavad autoga lihtsalt ära. Selle vastu aitab Pandora mootoriblokeering või funktsioon, mis aktiveerib häire, kui auto võetakse valvest maha, kuid Pandora ei tuvasta enda kiipi. Komplektis on nimelt Blueooth kiip millel on mitu otstarvet.
Komplektis olevat väikest pulti saab kasutada kui immobilaiseri kiipi (kui kiip on kaasas, saab sõita, muidu mitte) või kui täiendavat kaitset auto enda turvasüsteemi lahtihäkkimise korral. Lisaks saab pulti kasutada ka auto keskluku juhtimiseks. Näiteks kui auto originaalpult peale kaugkäivitust uksi enam ei ava, siis antud kiip tavaliselt siiski teeb seda.
Nii telefonist (bluetooth), kui kiibist, saab teha ka auto ukselukkude automaatse avamise/sulgemise. Ehk lähenete autole kiip või telefon taskus ning ukselukud avanevad automaatselt, ilma, et peaks kuhugi vajutama. Autost eemaldudes uksed sulguvad. Erinevalt autotootjate “keyless” süsteemist on antud tehnoloogia turvaline ning tänaseni ei ole õnnestunud seda kellegil “kopeerida”. Reageerimise kiirust saab mobiiliäpist läbi kahe parameetri seadistada. Funktsiooni tutvustav video.
Lisaks puldile saab autot “juhtida” ka Pandora BT nimelisest mobiiliäpist. Äpp on tasuta ning saadaval nii Android kui iOSseadmetele. Äpp näitab auto kohta reaalinfot, ajalugu ning võimaldab autole saata neidsamu käsklusi mis 2-Way pult.
Telefonis peab olema kasutusel vähemalt Bluetooth 4.0 ning tööraadiuseks on kuni 30m (sõltub segajatest, näiteks läbi selektiivklaasi ei pruugi Bluetooth levida).
Light Pro sätteid, näiteks andurite tundlikkust või kaugkäivituse seadistust vastavalt nädalapäevadele, mootoritemperatuurile või akupingele, saab muuta ka puldi pealt, kuid mobiiliäpist on seda kõike märksa ülevaatlikum teha.
Kahepoolse sidega puldi tööraadius sõltub väliskeskonnast, jäädes vahemikku 150-300m. Märkimisväärne on kasutatav krüpteeringu aste, milleks on 128bit, pult töötab sagedusel 868MHz ning võimsus vastab Euroopas lubatule. Lisaks kasutab pult topeltdialoogi põhimõtet, mis teeb koodi “krabamise” väga keeruliseks. Puldil on minimalistlik kontrastne OLED ekraan ning näitab auto kohta erinevat infot (valveolek, uksed, temperatuur, kütusetase teat. autodel, tagasiside kaugkäivituse või eelsoojenduse kohta), häire tuvastamisel hakkab pult vibreerima ning häält tegema.
Lisaks auto uste ja luukide kaitsele (analoogsisendid + 2 x CAN võrku) on Pandoral integreeritud digitaalne põrutus, kallutus ja liikumisandur mille tundlikkust saate ise reguleerida. Põrutusandur reageerib kui parklas keegi näiteks otsa tagurdab, liikumisandur blokeerib mootori kui liikuma hakates kiipi pole kaasas (kui mootoriblokeering on ühendatud), kallutusandur kaitseb velgede varguse eest. Andurite tundlikust saate nii puldist kui äpi kaudu reguleerida. Juurde saab soetada ka salongi liikumisanduri.
Kui arvate, et puldi distantsist võib jääda väheseks, siis on Pandoral olemas ka mobiilipõhine lahendus – Pandora Smart v3
Hind on verieeruv kuna osadel auto markidel/mudelitel (näiteks BMW, Mercedes-Benz, VW jne.) võib vaja minna lisa mooduleid, et süsteem tööle saada.
Hind sisaldab 22% käibemaksu!
405 €